Wednesday 17 June 2009

Preparant l'excursio

En acabat de bastantes hores de cotxe, finalment hem arribat a l'hotel on teniem la reserva just davant de l'entrada al parc del grand canyon! El primer que hem fet es preguntar per alla quina era la millor excursio a fer durant un dia sencer. L'home que portava aquest tema a l'hotel ens deia que es podien fer unes excursions bastant cutres, i el Ramon tenia molt clar que ell volia baixar fins al riu i tornar a pujar.

El senyor ens ha dit que era molt xungo, entre 12 i 16 hores de caminada i que els "rangers" del canyon no ho recomanaven per perillos perque la gent acaba exhausta. Aixo no ha fet res mes que animar al Ramon a voler-ho fer encara mes...

Jo no ho he vist gens clar, perque ni estic en la millor de les meves formes, ni el meu genoll esquerra esta per grans aventures ni tampoc tenia botes de caminar, sino unes puma amb les que al cap de 3 hores em fan mal les plantes perque quasi no tenen sola...

Al final ha quedat clar que l'endema fariem allo si o si, aixi que m'he comprat unes bambes rares de muntanya que hi havia a una botiga per alla. No crec que estrenar bambes sigui la millor idea, pero es lo que hi ha si no vull destruir-me les plantes.

En acabat, hem anat a comprar begudes i menjar per l'excursio i cap a sopar. Com que en teoria son tantes hores d'excursio, hem anat a dormir a les 9 perque ens aixecarem a les 4:30 per sortir a les 5 i comen$ar quan abans millor!!

No comments:

Post a Comment