Wednesday 17 June 2009

Quasi ens quedem sense viatge

Ja ha arribat per fi el dia d'agafar el vol!! Hem sortit de Portland cap a (Viva) Las Vegas! Haviem quedat de sortir a les 15:30 amb el Ramon i la Hieu, pero al final ens hem retrassat la Hieu i jo i hem sortit 20 minuts tard. Al sortir mes tard, ens hem trobat mes transit i quan hem arribat a casa la Lisa jo ja no tenia gens clar que agafessim el vol.

Entre el transit i que ja no hem sortit amb massa marge, jo he comen$at a parlar de si haviem de comprar bitllets nous o que quan arribessim a l'aeroport. El Ramon ha conduit com un autentic mestre, fent esses per l'autopista per anar avan$ant. Un cop quasi ens mengem un cotxe al fer un canvi de carril, pero menus mal que s'ha apartat el cotxe cap a la cuneta i no li hem fotut una ostia...

Total, que hem arribat a la zona de facturacio de Alaskan airlines que les maquines automatiques ja no ens deixaven facturar!! I es normal, perque quedaven 25 minuts perque sortis el vol! Hem demanat si us plau a una de les noies si ens podia facturar i ens ho ha fet!! Bufff... que just!!

Pero com que hem arribat tard, no podien enviar les maletes cap a l'avio, aixi que ens ho hem hagut de fer tot com equipatge de ma. Clar que no podiem portar llavors liquids ni maquines d'afeitar ni res jeje El Ramon que estava super nervios pel quasi accident, ho ha comen$at a llen$ar tot. Jo li he preguntat a un tio i m'ha dit que em farien tirar el shampoo, pero no l'he tirat i al final tampoc m'han dit res. Aixi que millor per mi :D

Quan hem arribat a la porta d'embarcament, resulta que havien parat el boarding a mitges perque s'apropava una tempesta i s'havien cancelat tots els vols temporalment... Sort que al final han tornat a permetre sortides despres d'una pluja rapida i finalment ens hem enlairat!!

No comments:

Post a Comment